Usein kysyttyjä kysymyksiä

App:

Miksi minun pitäisi ladata Liikuntaparkki -sovellus?

Liikuntaparkki -mobiilisovellus on sinulla aina mukana! Sovellusta voi käyttää mm. salikorttina ja kulkea sillä sisään ovesta, sen kautta voi ilmoittautua ryhmäliikuntatunnille tai varata sulkapallo- ja padelvuoroja. Tämän kaiken lisäksi pysyt ajantasalla Liikuntaparkin tapahtumista ja tiedotteista!

Haluamme, että hyödyt sovelluksen käytöstä: Kokeile siis rohkeasti, anna palautetta ja ideoita - olemme täällä sinua varten!


Mistä löydän sovelluksen?

Sovellus on ladattavissa nimellä “Liikuntaparkki” AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla.


Onko minun pakko ottaa sovellus käyttöön?

Rohkaisemme kaikkia kokeilemaan uutta mobiilisovellustamme. Vaihtoehtona mobiilisovellukselle on erikseen hankittava 5€ kulkutägi.


Rekisteröityminen sovellukseen

Jokaisen uuden ja vanhan asiakkaan tulee ensin rekisteröityä käyttäjäksi sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Toivomme, että käytät sovellukseen rekisteröityessä samaa sähköpostiosoitetta, johon uutiskirjeemme sinulle tulee tai jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö. Vältyt myös tuplapostilta.


Mikseivät vanhat käyttäjätunnukseni ja salasanat löydy?

Järjestelmämme on kokonaan uusi. Mikäli olet joskus luonut salasanan (sähköpostiosoite käyttäjätunnuksenasi) varaaheti.fi verkkopalveluun ne eivät toimi uudessa järjestelmässämme. Kaikkien tulee rekisteröityä uudeksi käyttäjäksi. Toivomme sinun käyttävän samaa sähköpostiosoitetta, johon meidän uutiskirjeemme tulee (eli jonka olet meille aiemmin ilmoittanut). Muiden meiliosoitteiden osalta järjestelmä ei osaa yhdistää jäsenyyttäsi sinuun.


Unohtuiko salasana?

Mikäli olet rekisteröitynyt uuteen järjestelmään, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan kotisivuiltamme https://liikuntaparkki.fi. Klikkaa oikeassa ylälaidassa olevaa “Kirjaudu sisään” -linkkiä (mobiilissa ylin valikkopainike) ja sen jälkeen “Unohtuiko salasana?”.


Miten voin kulkea ovesta mobiilisalikortilla?

Ovesta kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on Bluetooth päällä tai sijaintipalvelut sallittuna Liikuntaparkki-sovellukselle.

Mobiilisovelluksen Salikortti-osiossa on painike “Avaa Liikuntaparkki ovi”. Sitä painamalla sovellus avaa sinulle valitsemasi oven mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Liikuntaparkin ovella.


Voiko mobiilisovelluksella lukita/avata pukukaapin?

Ei voi. Kuntosalin puolella pukukaapin lukitus/avaaminen toimii pukukaapissa olevalla elektronisella numerokoodilla. Ryhmäliikuntapuolen pukkareissa lukitus toimii kulkutägillä, sirukortilla tai siihen tarkoitukseen lainattavalla rannekkeella.


Miksi minun kannattaisi sallia sovelluksen ilmoitukset?

Pyrimme viestimään ilmoituksin a) jos sinä saat jotain hyötyä tai b) jos meillä on pikaista ilmoitettavaa. Toivomme, että sallisit ilmoitukset, jotta voimme lähettää niitä sinulle ja sinä voit kommentoida, ovatko ne kiinnostavia vai eivät.


Miksi en näe kaikkia jumppia aikataulussa?

Tarkistathan, ettei sinulla ole jokin uusista jumppakategorioistamme valittuna. Olemme ryhmitelleet jumpat neljään eri kategoriaan, jotta voisit helposti löytää uusia suosikkitunteja. Siispä jos valittuna on jokin yläpalkin kategorioista, et näe kuin sen kategorian jumpat. Voit tyhjentää valintasi painamalla “POISTA VALINNAT”, jolloin näet taas kaikki tunnit.


Miten ilmoittaudun jumppaan sovelluksen kautta?

Ryhmäliikuntatunnit löytyvät sovelluksesta omalta “Jumpat”-välilehdeltään. Oletusnäkymässä ovat seuraavaksi alkamassa olevat jumpat. Valitse ensin jumppa, johon haluat ilmoittautua. Tämän jälkeen ilmestyvältä sivulta löydät vihreän “Ilmoittaudu tapahtumaan” -painikkeen, jota painamalla varaat paikkasi tunnille. Tällä hetkellä ilmoittautuminen on mahdollista 21 päivää ennen tunnin alkamisajankohtaa. Huomaathan, että ilmoittautuminen onnistuu vain, jos sinulla on voimassa oleva ryhmäliikunnan kulkuoikeus (kertamaksu, 5,-10,- tai 20x-treenikortti tai ryhmäliikunnan kausikortti)
Tunnin peruminen onnistuu sovelluksen kautta viimeistään 2h ennen tunnin alkua. Mikäli sairastut äkillisesti ja joudut perumaan osallistumisesi tätä myöhemmin, ota yhteyttä 045 107 8975.

Mitä teen, jos jokin ei toimi?

Sovelluksessa on "Avaa tuki" -kohta, jonka kautta pystyy jättämään suoraan tukipyynnön sovelluksen kehittäjälle tai meille asiakaspalveluun asiakaspalautteen muodossa.
Ennen tukipyyntöä kannattaa tarkistaa, että sovelluksen päivitykset ovat ajan tasalla. Myös sovelluksesta uloskirjautuminen voi tietyissä asioissa auttaa ongelmaan.