Lataa mobiilisovellus puhelimeesi!

Liikuntakeskus Parkki - mobiilisovellus on avaimesi meillä asiointiin! App:n avulla hoidat kaiken asioinnin aina oven avaamisesta vuorovarauksiin ja verkkokauppaostoksiin. Lataa sovelluksemme puhelimeesi App storesta tai Google Play -kaupasta.

Lataa sovellus ja hyppää mukaan nykyaikaiseen Liikuntaparkkiin!


Lue lisää sovelluksen käyttömahdollisuuksista alta ja lue läpi myös usein kysytyt kysymykset, niin pääset heti kärryille sovelluksen käytössä!

Lataa, rekisteröidy ja aloita käyttö!

Lataa sovelluksemme puhelimeesi App storesta tai Google Play -kaupasta. Löydät sen nimellä Liikuntakeskus Parkki.


ENNEN KUIN ALOITAT TARKISTATHAN NÄMÄ ASIAT:

  • Rekisteröidy käyttäjäksi joko verkkosivuilla tai app:ssa
  • Tarkista että käytät aina samaa sähköpostiosoitetta asioidessasi, sillä järjestelmä tunnistaa sinut sähköpostin perusteella. Mikäli rekisteröidyt toisella sähköpostiosoitteella, järjestelmä ei osaa yhdistää voimassa olevaa asiakkuuttasi tähän käyttäjätunnukseen. Jos olet epävarma, minkä sähköpostiosoitteen olet meille antanut, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
  • Varmista myös että käytössäsi on aina uusin päivitys sovelluksesta. Mikäli sovellus pyytää päivittämistä, on tämä toimivuuden kannalta erittäin tärkeää.

Sovelluksen avulla voit aloittaa kuntoilun meillä, käyttää mobiilisalikorttia, ilmoittautua mukaan ryhmäliikuntatunneille, varata vuoroja padeliin ja sulkapalloon, hoitaa verkkokauppa-asiointia sekä viestiä mm. asiakaspalvelumme kanssa.
Lisäksi löydät appista kaikki Liikuntaparkin ajankohtaisimmat tiedotteet, etkä missaa enää parhaita etuja!

Mobiilisovellukselle vaihtoehtona voit hankkia itsellesi erillismaksullisen (5€) kulkutägin, jolla pääset kulkemaan vaivattomasti ovista sisälle ilman puhelinta. Suosittelemme kuitenkin vahvasti mobiilisovelluksen käyttämistä!​​​​

Sallithan appin päivittää itsensä

Mobiiliappimme kehittyy koko ajan - uusia toimintoja ja ominaisuuksia kehitetään jatkuvasti.
App päivitetään kahdella eri tavalla: 1) App kysyy käynnistettäessä lupaa sen päivittämiseen.
2) Ykköskohtaa harvemmin tuomme AppStoreen ja Play-kauppaan uudet päivitysversiot.

Sallithan aina päivitykset, jotta app toimii mahdollisimman moitteettomasti. Ongelmatapauksissa ota yhteyttä sovelluksen kohdasta: "Tuki".

Teemme palveluamme Sinulle!

Annathan meille palautetta, sillä se on kullan arvoista kaikessa toiminnassamme.
Haluamme kehittää appia aina vaan paremmaksi - kehitysmahdollisuudet ovat rajattomat!
Anna siis rohkeasti kehitysideasi sovelluksen parantamiseksi!


Usein kysyttyjä kysymyksiä

Miksi minun pitäisi ladata Liikuntaparkki -sovellus?

Liikuntaparkki -mobiilisovellus on sinulla aina mukana! Sovellusta voi käyttää mm. salikorttina ja kulkea sillä sisään ovesta, sen kautta voi ilmoittautua ryhmäliikuntatunnille tai varata sulkapallo- ja padelvuoroja. Tämän kaiken lisäksi pysyt ajantasalla Liikuntaparkin tapahtumista ja tiedotteista!

Haluamme, että hyödyt sovelluksen käytöstä: Kokeile siis rohkeasti, anna palautetta ja ideoita - olemme täällä sinua varten!


Mistä löydän sovelluksen?

Sovellus on ladattavissa nimellä “Liikuntaparkki” AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla.


Onko minun pakko ottaa sovellus käyttöön?

Rohkaisemme kaikkia kokeilemaan uutta mobiilisovellustamme. Vaihtoehtona mobiilisovellukselle on erikseen hankittava 5€ kulkutägi.


Rekisteröityminen sovellukseen

Jokaisen uuden ja vanhan asiakkaan tulee ensin rekisteröityä käyttäjäksi sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Toivomme, että käytät sovellukseen rekisteröityessä samaa sähköpostiosoitetta, johon uutiskirjeemme sinulle tulee tai jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Näin varmistamme, että järjestelmä ymmärtää sinun olevan yksi ja sama henkilö. Vältyt myös tuplapostilta.


Mikseivät vanhat käyttäjätunnukseni ja salasanat löydy?

Järjestelmämme on kokonaan uusi. Mikäli olet joskus luonut salasanan (sähköpostiosoite käyttäjätunnuksenasi) varaaheti.fi verkkopalveluun ne eivät toimi uudessa järjestelmässämme. Kaikkien tulee rekisteröityä uudeksi käyttäjäksi. Toivomme sinun käyttävän samaa sähköpostiosoitetta, johon meidän uutiskirjeemme tulee (eli jonka olet meille aiemmin ilmoittanut). Muiden meiliosoitteiden osalta järjestelmä ei osaa yhdistää jäsenyyttäsi sinuun.


Unohtuiko salasana?

Mikäli olet rekisteröitynyt uuteen järjestelmään, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan kotisivuiltamme https://liikuntaparkki.fi. Klikkaa oikeassa ylälaidassa olevaa “Kirjaudu sisään” -linkkiä (mobiilissa ylin valikkopainike) ja sen jälkeen “Unohtuiko salasana?”.


Miten voin kulkea ovesta mobiilisalikortilla?

Ovesta kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on Bluetooth päällä tai sijaintipalvelut sallittuna Liikuntaparkki-sovellukselle.

Mobiilisovelluksen Salikortti-osiossa on painike “Avaa Liikuntaparkki ovi”. Sitä painamalla sovellus avaa sinulle valitsemasi oven mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea.

Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Liikuntaparkin ovella.


Voiko mobiilisovelluksella lukita/avata pukukaapin?

Ei voi. Kuntosalin puolella pukukaapin lukitus/avaaminen toimii pukukaapissa olevalla elektronisella numerokoodilla. Ryhmäliikuntapuolen pukkareissa lukitus toimii kulkutägillä, sirukortilla tai siihen tarkoitukseen lainattavalla rannekkeella.


Miksi minun kannattaisi sallia sovelluksen ilmoitukset?

Pyrimme viestimään ilmoituksin a) jos sinä saat jotain hyötyä tai b) jos meillä on pikaista ilmoitettavaa. Toivomme, että sallisit ilmoitukset, jotta voimme lähettää niitä sinulle ja sinä voit kommentoida, ovatko ne kiinnostavia vai eivät.


Miksi en näe kaikkia jumppia aikataulussa?

Tarkistathan, ettei sinulla ole jokin uusista jumppakategorioistamme valittuna. Olemme ryhmitelleet jumpat neljään eri kategoriaan, jotta voisit helposti löytää uusia suosikkitunteja. Siispä jos valittuna on jokin yläpalkin kategorioista, et näe kuin sen kategorian jumpat. Voit tyhjentää valintasi painamalla “POISTA VALINNAT”, jolloin näet taas kaikki tunnit.


Miten ilmoittaudun jumppaan sovelluksen kautta?

Ryhmäliikuntatunnit löytyvät sovelluksesta omalta “Jumpat”-välilehdeltään. Oletusnäkymässä ovat seuraavaksi alkamassa olevat jumpat. Valitse ensin jumppa, johon haluat ilmoittautua. Tämän jälkeen ilmestyvältä sivulta löydät vihreän “Ilmoittaudu tapahtumaan” -painikkeen, jota painamalla varaat paikkasi tunnille. Tällä hetkellä ilmoittautuminen on mahdollista 21 päivää ennen tunnin alkamisajankohtaa. Huomaathan, että ilmoittautuminen onnistuu vain, jos sinulla on voimassa oleva ryhmäliikunnan kulkuoikeus (kertamaksu, 5,-10,- tai 20x-treenikortti tai ryhmäliikunnan kausikortti)
Tunnin peruminen onnistuu sovelluksen kautta viimeistään 2h ennen tunnin alkua. Mikäli sairastut äkillisesti ja joudut perumaan osallistumisesi tätä myöhemmin, ota yhteyttä 045 107 8975.

Mitä teen, jos jokin ei toimi?

Sovelluksessa on "Avaa tuki" -kohta, jonka kautta pystyy jättämään suoraan tukipyynnön sovelluksen kehittäjälle tai meille asiakaspalveluun asiakaspalautteen muodossa.
Ennen tukipyyntöä kannattaa tarkistaa, että sovelluksen päivitykset ovat ajan tasalla. Myös sovelluksesta uloskirjautuminen voi tietyissä asioissa auttaa ongelmaan.

Voit hankkia sisäänpääsyyn mobiilisovelluksen lisäksi myös erillismaksullisen (5€) kulkutägin. Tägit on lunastettavissa asiakaspalvelustamme.